نوشته شده توسط : سیمین

هتل آزادی مشهد

هتل آزادی مشهد که به هتل بانک صادرات معروف است در نزدیکی حرم مطهر قرار دارد و فاصله پیاده تا حرم حدود ۵ دقیقه می باشد.این هتل 4 ستاره میزبان خوبی برای میهمانان تور مشهد خود می باشد.

امکانات هتل آزادی مشهد:

این هتل بزرگ دارای رستوران,پارکينگ,اينترنت در لابي که بدون پرداخت هزينه و رايگان می باشد و همچنین در اتاق های هتل آزادی مشهد وای فای وجود دارد و بدون هزینه جداگانه می باشد و همچنین اتاق دو تخته و آپارتمان یک خوابه که داراي دو تخت وظرفيت سه نفر اضافه را دارد.مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل آزادی مشهد می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند. 

اتاق های بزرگ هتل آزادی مشهد سوئیت سه تخته که داراي سه تخت و ظرفيت يک نفر اضافه را دارد و همچنین آپارتمان دو خوابه که داراي چهار تخت وظرفيت دو نفر اضافه را دارد .همچنین نکته ای که باید یادآوری کنیم این است که برای همکاران بانک صادرات بنا بر عنوان رئیس هیئت امناء، مدیر منابع انسانی به عنوان نایب رئیس و مدیر امور خدمات و پشتیبانی، رئیس اداره کل حسابداری و بودجه، رئیس اداره کل رفاه، سرپرست شعب خراسان رضوی و مدیریت هتل می باشند برای ارائه خدمات به همکاران بانکی تسهیلات و تخفیفات خاصی در نظر گرفته شده است .

 

هتل اترک مشهد

هتل چهار ستاره اترک مشهد با حدود نیم قرن تجربه و خدمات رسانی به زائران و مجاوران حضرت ثامن الحجج(علیه السلام)، از نزدیکترین هتلهای احداث شده در میدان بیت المقدس می باشد. این هتل در سال ۱۳۵۷ افتتاح شده است و آخرین بازسازی مجموعه در سال جاری رو به اتمام می باشد. هتل اترک  مشهد دارای رستوران با طبخ انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی، کافی شاپ با انواع نوشیدنی های سرد و گرم، چایخانه، خدمات خانه داری و باربری، صندوق امانات، مرکز خرید و دیگر امکانات رفاهی می باشد که در ۱۳ طبقه و با ظرفیت ۴۰۰ تخت و با پرسنلی مجرب و آموزش دیده با افتخار آماده پذیرایی و خدمت رسانی به شما عزیزان تور مشهد می باشد. از مزایای دیگر می توان به نزدیکی هتل اترک مشهد به مراکز تجاری چون بازار رضا و بازار هفده شهریور اشاره کرد. مسافران تور مشهد با اقامت در هتل اترک مشهد میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

امکانات هتل اترک مشهد:

فروشگاه و غرفه , دستگاه ATM, آسانسور , تلويزيون در لابي , صندوق امانات ,لابي , سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در لابی,تاکسی سرویس , کافی شاپ , روم سرویس, خشکشویی می باشد. کارکنان مجرب هتل حداکثر تلاش خود را برای ایجاد آرامش شما و فراهم آوردن فضایی پاکیزه بکار می گیرند تا شما نهایت رضایت را از  هتل اترک مشهد داشته باشید.

 

جهت رزرو و خرید تور مشهد و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط :

تور مشهد خرداد 95

تور مشهد تیر 95 

تور مشهد مرداد 95

تور مشهد تابستان 95

تور مشهد ویژه تعطیلات خرداد 95

تور مشهد ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره مشهد,بهترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل الغدیر مشهد

هتل الغدیر مشهد یکی از هتل های ۴ ستاره تاپ و بسیار نزدیک به حرم مطهر می باشد. این هتل مقابل باغ نادری و در نزدیکی بازار بزرگ مرکزی مشهد مقدس می باشد.از هتل الغدیر تا حرم ۵ دقیقه پیاده روی دارد.مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

امکانات هتل الغدیر مشهد:

منوی غذا در این هتل بصورت انتخابی و منوی بوفه سلف سرویس انتخابی می باشد. در طبقه تحتانی این هتل بازارچه ای بزرگ به نام الغدیر وجود دارد که برای تهیه سوغات درجه یک مشهد مقدس گزینه ای مناسب می باشد.

هتل الغدیر مشهد دارای ۲۸۹ باب اتاق به صورت ۱۱۹ اتاق دوتخته دابل و توین، ۱۳۱ اتاق سه تخته تریپل، ۲۳ سوئیت و ۱۶ دستگاه آپارتمان در سه فاز می باشد. کلیه اتاق ها مجهز به تخت با تشک های طبی ، یخچال ، تلویزیون با ۶ کانال بین المللی، تهویه مطبوع سرد و گرم ، حمام , کمد مخصوص البسه و صندوق ایمنی دیجیتال می باشند. همچنین صندوق ایمنی هتل در قسمت پذیرش نیز محل امنی برای نگهداری اسناد، پول نقد و اجناس گران قیمت مهمانان تور مشهد می باشد. نوع اتاق : اتاق دو تخته, اتاق سه تخته, سوئیت دو نفره, سوئیت سه نفره, آپارتمان یک خوابه سه نفره, آپارتمان دو خوابه چهار نفره, آپارتمان دو خوابه پنج نفره میباشد.لابی بزرگ و زیبا به مساحت 1000 متر مربع هم از دیگر ویژگی های خوب این هتل برای مسافران تور مشهد میباشد.

 لابی ، کافی شاپ ، سالن کنفرانس ، تاکسی سرویس ، خدمات خانه داری ، آسانسور ، خود پرداز ، اینترنت در لابی ، گیم نت ، سالن ورزشی ، خشک شویی ، فروشگاه ، سونا ، جکوزی ، سیستم اطفاء حریق,تاکسی اختصاصی هتل,فست فود سلطان با ظرفیت 500 نفر,گیم نت برای سرگرمی کودکان,دو سالن معظم برگزاری مراسم به ظرفیت 1000 نفر و... را میتوان نام برد که مسافران تور مشهد را به خود جذب میکند.


هتل کیانا مشهد

یکی از هتل های مطرح و شیک در مشهد مقدس هتل کیانا است این هتل ۴ ستاره با امکانات مناسب از توریست های تور مشهد پذیرایی می کند.هتل کیانا  ، درست در فاصله ی ۱۳۰۰ متری حرم مطهر امام رضا علیه السلام قرار دارد. اگر به صورت آرام و تفریحی بخواهید از هتل به حرم مشرف شوید کافیست ۱۵ دقیقه زمان بگذارید.هتل کیانا  در محوطه ای ۸ هزار متر مربعی، برپا شده است . از نظر معماری نیز از ابتدای امر این هتل را به صورت ۸ طبقه پی ریزی کرده اند. در این هتل ۱۰۰ اتاق وجود دارد. البته برای رزرو آپارتمان نیز می توانید روی این هتل حساب کنید و آپارتمان های تک خوابه، و فیستا سوئیت را رزرو کنید.مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

امکانات هتل کیانا مشهد:

هتل کیانا دارای دو فضای صرف غذا است که فضای اولی مربوط به نوشیدنی و غذا بوده و حدود ۹۰ نفر ظرفیت دارد اما رستوران مرسوم هتل کیانا ۱۵۰ نفره است اما بخش صبحانه خوری حدود ۲۴۰ نفر ظرفیت دارد.کودکان در این هتل می توانند در فضای باز و جذابی در امنیت کامل به تفریح خود بپردازند.سرویس خانه داری، کافی شاپ شبانه روزی، و امکانات رفاهی و تفریحی این هتل، از امتیاز های آن است.در بخش آرایشگاه زنانه، می توانید سرویس مطلوب خود را دریافت کنید و از فروشگاه های منتسب به هتل نیز برای خرید سوغاتی و هدایا و حتی موارد مورد نیاز خود استفاده کنید.همچنین برای تهیه بلیط اماکن گردشگری مشهد نیز می توانید از هتل کیانا و بخش مربوطه استفاده کنید.کسانی که به صرف غذا در فضای سنتی علاقه دارند نیز می توانند از رستوران سنتی این هتل بهره مند شوند. سالن همایش و کنفرانس نیز برای همایش های رسمی و کاری شما مکانی مجهز، شیک و مفیدی است. اگر احتیاج به تغییر واحد پولی دارید نیز می توانید از صرافی های این هتل استفاده کنید.اینترنت رایگان در برخی بخش های هتل در اختیار شماست. همچنین می توانید اوقات تفریح خود را در سالن ورزشی و حتی با سونا جکوزی هتل بگذرانید. برای تمام توریست های تور مشهد، این هتل یک نوبت سونا و جکوزی و مینی بار میوه رایگان در نظر گرفته است که می توانید از آن نیز بهره مند شوید.

در اتاق های هتل کیانا امکانات کافی مثل سیستم تصویری، یخچال، سرویس بهداشتی و حمام و دیگر امکانات ضروری برای یک اقامت کوتاه چند روزه وجود دارد.ساعت ورود و خروج به اتاق های هتل کیانا مشهد، ساعت ۱۴ هر روز می باشد. این هتل از پارکینگ نیز بهره مند است که می توانید به راحتی با استفاده از آن از ایمنی و سلامت خودروی خود بهره مند باشید. در هتل کیانا برای آقایان نیز خدمات پیرایشی وجود دارد. برای اینکه به مکان های مختلف شهر بروید می توانید از تاکسی سرویس های این هتل در تمام ساعت های روز بهره مند شوید.مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 


:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره مشهد,بهترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

روستای مج مشهد

روستای مج مشهد در دامنه کوههای بلند واقع و از اطراف به روستاهای مغان، ازغد، مایانات و طرقبه و از سوی دیگر به روستای تجر، سربرج و سد طرق منتهی می شود و در دیگر سو به روستاهای پیوه ژن، زشک و روستای دیزباد راه می یابد.

جاده اصلی روستا از طرف سیدی مشهد به مسافت ۲۸ کیلومتر در منطقه کوهستانی و روستای شلگرد عبور می کند که در فصل بهار پذیرای جشنواره گل های وحشی، شقایق ها و انواع گیاهان دارویی است و انبوه مشتاقان طبیعت را به سوی خود می کشاند. روستای مج در منطقه ای کوهستانی واقع شده و تپه ماهور و دره های زیادی که در دامنه این تپه آثار بجا مانده تاریخی روستا بیانگر سکونت مردمان در سالیان دور می باشد. و همچنین گورستانی قدیمی در منطقه وجود دارد که حکایت از زندگی مردمانی قبل از اسلام و بعد از آن می کند.قبر پهلوانی نامدار در دامنه یکی از کوههای مج قرار دارد.اهالی روستای مج به کار باغداری و دامداری مشغول بوده و عمده محصولات روستا شامل گیلاس، آلبالو، سیب و گردو می باشد و علاوه بر آن هوای مطبوع، دشت های سرسبز مملو از گیاهان وحشی استعداد پرورش زنبور عسل در منطقه را ایجاد کرده و رشد داده است که باعث جذب مسافران تور مشهد میشود.


بقعه پیرپالاندوز مشهد

مقبره پیر پالاندوز مربوط به دوره صفوی ـ دوره معاصر است و در مشهد، خیابان نواب صفوی، ضلع شرقی حرم امام رضا (ع) واقع شده و این اثر در تاریخ ۵ اردیبهشت ۱۳۵۶ به‌ عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.پیر پالاندوز که نام اصلی اش شیخ محمد عارف کارندهی است از عارفان سده دهم هجری و اهل روستای کارنده یا کارده درنزدیکی مشهد بود و به سبب شغل خود یعنی پالاندوزی بدین نام مشور شد. بنای مزبور چهار ضلعی بوده و دارای گنبد پیازی شکل و ایوان آجری زیبا است. در داخل بقعه بر سقف ها بقایای نقاشی هایی از دوران صفویه وجود دارد. بنا با کاشی های ساده فیروزه ای رنگ تزئین شده است.شیخ محمد عارف در خط ثلث نیز تبحر فراوان داشت و امروزه بخش هایی از یک قرآن که باخط این عارف وارسته نوشته شده است باقی است.مسافران تور مشهد با رفتن به این مکان تاریخی لحظات خوشی را میتوانند سپری کنند.

 

 

جهت رزرو و خرید تور مشهد و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط :

تور مشهد بهار 95

تور مشهد اردیبهشت 95

تور مشهد خرداد 95

تور مشهد تابستان 95

تور مشهد ویژه تعطیلات خرداد 95

تور مشهد ویژه تعطیلات تابستان 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد,مناطق توریستی مشهد,اماکن دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل هاترا مشهد

هتل  ۴ ستاره  هاترا مشهد یکی دیگر از هتل های زیبا در شهر مقدس مشهد می باشداین هتل لوکس در سال ۱۳۹۲ افتتاح شد. این هتل ۴ ستاره در خيابان امام رضا ، دانش غربي،كوچه سرشور و نبش سرشور۳۷ واقع شده است. همچنین هتل هاترا درفاصله  ۱۰ دقیقه ای از حرم امام رضا قرار گرفته است.هتل هاترا دارای سرویس رایگان به صورت چندین نوبت در روز به حرم  می باشد.این هتل زیبا تا فرودگاه تنها ۱۵ دقیقه فاصله دارد. همچنین ایستگاه راه آهن در ۳۰ دقیقه ای هتل واقع شده است.این هتل پذیرای زائران و گردشگران عزیز تور مشهد نوروز 95 می باشد. 

 

امکانات هتل هاترا مشهد:

هتل هاترا دارای اتاق های ۲ تخته و ۴ تخته و سوئیت های بزرگ و خانوادگی برای مسافران تور مشهد نوروز 95 می باشد. اتاق هایی با نور مناسب ، پذیرایی در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، حمام با ست کامل ، دسترسی به اینترنت پر سرعت  و میز کار ، تنها بخشی از امکانات اتاق های هاترا می باشد.میهمانان تور مشهد نوروز 95 می توانند صبحانه را به صورت بوفه میل نمایند. همچنین در رستوران هتل ناهار ، شام ومنوی غذای انتخابی شامل ۶ نوع در هر وعده می باشد که مهمانان تور مشهد می توانند غذای مورد علاقه خود را سفارش داده و از خوردن آن ها لذت ببرند. از امکانات هتل هاترا می توان به  سالن کنفرانس، کافی نت ، گیم نت ،صندوق امانات اختصاصی، تاکسی سرویس ، کافی شاب و سالن ورزشی مجهز اشاره کرد.


هتل مینو مشهد

هتل ۴ ستاره مینو مشهد یکی از هتل های معروف در مشهد می باشد. این هتل مجلل و لوکس در خیابان امام رضا و در نزدیکی حرم مطهر بنا شده است.هتل مینو در ۱۵ دقیقه ای فرودگاه مشهد واقع شده است که باعث شده تا مورد توجه زائرین تور مشهد نوروز 95 قرار بگیرد. همچنین ایستگاه  راه اهن تنها ۲۰ دقیقه با هتل فاصله دارد.

امکانات هتل مینو مشهد:

این هتل ۴ ستاره با داشتن ۹۰ اتاق به صورت اتاق های دبل ، تریپل ، سوئیت یک خوابه و سوئیت دو خوابه آماده پذیرایی از میهمانان محترم می باشد.همگی اتاق ها مجهز به اتاق های با نور مناسب ، پذیرایی در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره ، یخچال ، حمام با ست کامل ، صندوق امانات ، کلید الکترونیکی ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان  و میز کار ، تنها بخشی از امکانات اتاق های هتل مینو می باشد. امکانات ورزشی هتل شامل سونا ، استخر ، بیلیارد و سالن ورزشی کاملا مجهز می باشد که مسافران تور مشهد نوروز 95 میتوانند به صورت رایگان از آن بهره ببرند. 

 

از امکانات هتل مینو می توان به كافی شاپ ،اينترنت در لابی ، پارکینگ اختصاصی ، سالن ورزشی ، گیم نت ، کافی نت ،تاکسی سرویس ، گشت درون و برون شهری ، ترانسفر رایگان فرودگاه و چایخانه سنتی اشاره کرد.

 

جهت رزرو و خرید تور مشهد  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

تور مشهد نوروز 95

تور ترکیه نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره مشهد,بهترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل الغدیر مشهد

هتل الغدیر مشهد

بهترین هتل 4 ستاره مشهد هتل الغدیر است که در چهارراه شهدا مشهد قرار دارد.این هتل در فاصله 5 دقیقه ای از حرم مطهر واقع شده است تا مسافران تور مشهد نوروز 95 به راحتی به حرم بروند. این هتل در مجموع از 289 اتاق خوب تشکیل شده است. این هتل مجهز به اینترنت وایرلس رایگان برای مسافران تور مشهد نوروز 95 می باشد. همچنین در لابی این هتل یک دستگاه خودپرداز برای مسافران تور مشهد نورز 95 در نظر گرفته شده است. هتل با فرودگاه مشهد 30 دقیقه و با ایستگاه راه آهن 20 دقیقه فاصله دارد.

هتل الغدیر مشهد1

امکانات هتل الغدیر مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، اینترنت در واحد و لابی، نمازخانه، کافی شاپ، صندوق امانات، گیم نت مخصوص مسافرانتور مشهد نوروز 95، خدمات خانه داری، سرویس حرم، سونا، سالن کنفرانس، پارکینگ اختصاصی، جکوزی، گشت درون شهری و برون شهری، بیلیارد، تاکسی سرویس، پارک کودکان، سالن ورزشی، استخر، فروشگاه و...

هتل الغدیر مشهد2

 

هتل اعیان مشهد

اعیان1

یکی از هتل های خوب 3 ستاره مشهد هتل اعیان است که در سال 1380در جوار حرم امام رضا (ع) بنا شده است. این هتل با حرم مطهر رضوی 5 دقیقه فاصله دارد تا مسافران تور مشهد نوروز 95 به راحتی به حرم مطهر بروند و تا بازار امام رضا کمتر از 2 دقیقه فاصله دارد. همچنین فاصله این هتل با فرودگاه و ایستگاه راه آهن 10 دقیقه می باشد.این هتل امکانات خوبی را ذر اختیار مسافرانتور مشهد نوروز 95 قرار می دهد.

اعیان 

اعیان2

اعیان4

امکانات هتل اعیان مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی برای مسافران تور مشهد نوروز 95، آسانسور، اینترنت، پارکینگ، لباسشویی، خشکشویی، سالن بدنسازی، سونا، صرافی، ماهواره، جکوزی، تاکسی سرویس، صندوق امانات، مرکز خرید و...

اعیان3

اعیان5

 

 

 

شیک ترین هتل مشهد هتل 4 ستاره آپادانا است که در چهار راه خسروی که یکی از خیابان های اصلی منتهی به حرم مطهر می باشد واقع شده است.فاصله فرودگاه بین المللی مشهد 20 دقیقه و ایستگاه راه آهن حدود 10 دقیقه با این هتل می باشد. از این هتل تا حرم مطهر امام رضا (ع) 5 دقیقه به صورت پیاده روی فاصله است.این هتل بهترین امکانات را در اختیار مسافران تور مشهدقرار می دهد.

_آپادانا_مشهد1.jpg

_آپادانا_مشهد4.jpg

امکانات هتل آپادانا مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی؛ آسانسور، اینترنت، پارکینگ، تاکسی سرویس، جکوزی، لباسشویی، خشکشویی، روم سرویس، سالن بدنسازی، سونا، صرافی، صندوق امانات، ماهواره، مرکز خرید و...

_آپادانا_مشهد2.jpg

_آپادانا_مشهد.jpg

 مطالب مرتبط:

تور مالزی نوروز 95

تور تایلند نوروز 95 

تور مشهد نوروز 95 

تور دبی نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد,هتل های ارزان مشهد,هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

رستوران احسان مشهد :

_احسان_5.jpg

_احسان_4.jpg

رستوران احسان مشهد  یکی از رستوران های قدیمی مشهد می باشد که از نظر کیفیت در حد مطلوب است . این رستوران دارای دو منوی ایرانی و فرنگی می باشد . غذاهای منوی ایرانی این رستوران از کیفیت خوبی برخوردار است . محیط این رستوران نیز در حد مطلوب می باشد با ورود به رستوران با استقبال و خوش آمدگویی سرگارسون و خدمه روبرو می شوید. غذاهای رنگارنگ و محیط خوب این رستوران نظر بسیاری از ساکنان مشهد و همچنین گردشگرانتور مشهدرا به خود جلب کرده است .

_احسان_مشهد1.jpg

_احسان_مشهد3.jpg

قیمت غذاها کمی گران است و شامل میز اردو نیز می باشد که منوی این میز شامل : سالاد فصل ، سالاد ماکارونی در چند نوع ، ماست و خیار ، ماست موسیر ، زیتون ، خیارشور ، دو نوع سوپ ، دسر و انواع میوه است . مسافرانتور مشهدمی توانندلحظات خوشی را در این رستوران سپری کنند.

 


رستوران میچکا مشهد :

_میچکا.jpg

 رستوران میچکا در همسایگی رستوران ترکیش فود که قبلاً موردارزیابی رسکو قرار گرفته، واقع شده است. در بدو ورود منوی رستوران شما رو شوکه خواهد کرد. لیست بلند بالایی از خوراک های ایرانی کبابی و خورشتی! به همراه دلمه، کوفته و البته استیک و پاستا شما را مجبور خواهد کرد تا قبول کنید که اینجا بین المللی است! محیط رستوران هم کاملاً معمولی اما مرتب می باشد. کیفیت غذاهای این رستوران و نیز قیمت آنها بسیار معمولی می باشد . سفارش غذا در سر میز انجام می شود ولی برای غذای خود باید کمی منتظر بمانید . این رستوران در محیطی آرام پذیرای مهمانانتور مشهدمی باشد .

_میچکا2.jpg

_میچکا3.jpg

 مطالب مرتبط :

تور مشهد زمستان 94

تور مشهد نوروز 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های مشهد,رستوران های خوب مشهد,رستوران های ارزان مشهد,بهترین رستوران های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

مجتمع تجاری ویلاژ توریست مشهد :

 

_توریست.jpg

 

مجتمع تجاری ویلاژتوریست در یکی از مهمترین موقعیت اقتصادی و گردشگری شهر مقدس مشهد و در انتهای بلوار وکیل آباد، ابتدای جاده ییلاقی طرقبه قرار گرفته است.دسترسی سریع و آسان به اصلی ترین بزرگراهها، این پروژ را از لحاظ موقعیت به عنوان یکی از ممتاز ترین پروژه های تجاری و توریستی کشور مطرح نموده است.نزدیکی به ایستگاه مرکزی قطار شهری، با فاصله 800 متر، کوهستان پارک شادی، پارک جنگلی وکیل آباد، منطقه گردشگری سرزمین تمدن ها، سد چالیدره، بند گلستان و دیگر جاذبه های طرقبه، جایگاه ویژه ای را از نظر سرمایه گذاری سودآور و مطمئن برای این پروژه رقم زده است.این مجتمع دارای 250 واحد تجاری در سه طبقه و با سطح کلی 15000 متر مربع و با درصد اشتغال حدوداً 40% و 5000 متر مربع فضای شهربازی و 5000 مترمربع هایپر مارکت و .فضاهای نمایشگاهی و 2000 متر مربع فضای تابستانی در بام دارای دو آب نمای شاخص یکی در محوطه بام شامل آب و آتش و مجموعه المانهای آتش در مرز های ساختمان می باشد.

 

_توریست1.jpg

 


 بازار بزرگ خیام مشهد :

 

_خیام2.jpg

 

بازار بزرگ خیام مشهد یکی از بزرگترین مجتمع‌های تجاری مشهد است,که در زمینی به مساحت 9000 متر مربع و در حاشیه شمالی شهر مشهد در محدوده صد متری کمربندی بلوارهای خیام و ابوطالبشمالی واقع است. طرح این مرکز از عظمت و یکپارچگی خاصی در تعیین و جانمایی کاربری‌ها، ضوابط و مقررات ساخت و اجرا برخوردار است و به فراخور نیاز و ضرورت انجام شده است. برنامه‌ریزی بر روی این مرکر تجاری به گونه‌ای است که می‌توان به عنوان بورس تخصصی کالاها و خدمات نقش مثبت و ارزنده‌ای را در امور بازرگانی و اعم از داخلی و خارجی داشته باشد. از جمله امکانات این مکان باید به بازارهای خریدو فروش کالا، مرکز پذیرايی و رستوران، کافی‌شاپ و کافی‌نت، دفاتر شرکت‌های بازرگانی، بیمه و حمل و نقل بین‌المللی، بانک، نمازخانه، خطوط اتوبوسرانی شهری، ایستگاه تاکسی، آژانس باربری و... اشاره کرد. بازار خیام شامل 196 باب واحد تجاری با معماری ویژه و محوطه فضای سبز مفرح و امکانات رفاهی برای عرضه کالاهای مورد نیاز گردشگران تور مشهد می‌باشد.

 

_خیام1.jpg

 مطالب مرتبط :

تور مشهد نوروز 95

تور مشهد زمستان 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید مشهد,بازارهای مشهد,پاساژهای مشهد,بهترین مراکز خرید مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

موزه مرکزی مشهد

_مرکزی_مشهد_1.jpg

موزه مرکزی مشهدیکی از مهم ترین موزه های جهان محسوب می شود چراکه اشیا این موزه از لحاظ کثرت ، ارزش و سلامت آن ها حرف اول را می زند .موزه ابتدایی در سال 1324 ه . ق در مجاورت مقبره شیخ بهایی افتتاح شد و 32 سال بعد یعنی در سال 1356 به ساختمان فعلی انتقال یافت .این موزه در صحن امام خمینی (ره) قرار دارد و شامل  مجموعه ای از سکه های بی همتا از دوره های مختلف تاریخ، اشیای عتیقه مسی، سنگی، طلایی، مفرغی و... است. در این موزه کتیبه های تاریخی و نسخه های ارزشمند تاریخی دیگری وجود دارد که به مراجعه کنندگان تور مشهد نمایش داده می شود. در حال حاضر  11قسمت در این موزه وجود دارد که اشیاء نفیس و گرانبها را از هم جدا کرده.

_مرکزی_مشهد_2.jpg

 

_مرکزی_مشهد_4.jpg

 


باغ موزه نادر شاه مشهد :

_موزه_نادر_شاه_مشهد_3.jpg

آرامگاه نادر شاه بنایی است درمجموعه باغ موزه نادریدر شهر مشهدکه به یادبود نادر شاه افشاردر سال ۱۳۴۲ خورشیدی توسط هوشنگ سیحونطراحی و ساخته شده‌است. ساختمان آرامگاه نادر شاه از قسمت مرکزی که محل تدفین نادرشاهمیباشد و دو تالار موزه تشکیل شده است که یکی از آنها موزه اسلحه دوره‌های مختلف تاریخ ایران و دیگری موزه اسلحه و آثار مربوط به دوران نادرشاهرا نمایش میدهد.

باغ موزه نادرشاه در چهارراه شهدامشهدواقع شده است. در این موزه  مجسمه سنگی از نادر شاه  افشار قرار دارد که به طرز ماهرانه ای ساخته شده است. در  این موزه غرفه هایی زیادی موجود است که شامل نمایشگاه عکس های مربوط به حوادث  دوره نادرافشار می باشد. همچنین این موزه شامل انواع اسلحه  ششلول, سلاح سرد و گرم, انواع شمشیر, خنجر و تجهیزات جنگی می باشد که به دوره های مختلف قاجار, صفوی و افشاریه برمی گردد. این باغ به دستور نادر شاه در سال۱۱۴۵روبه روی حرم امام رضا ساخته شده است. در این موزه شما می توانید تمامی اشیائی که به دوره های قبل به الخصوص زمان قاجار برمی گردد را ببینید.

_موزه_نادر_شاه_مشهد_1.jpg

مطالب مرتبط :

تور مشهد نوروز 95

تور مشهد زمستان 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد,مناطق توریستی مشهد,اماکن دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 3 ستاره هاترا مشهد :

هتل 3 ستاره هاترا مشهد در سال 1392 در خیابان امام رضا و فاصله 10 دقیقه ای از حرم رضوی احداث شده است. این هتل 9 طبقه می باشد. فرودگاه مشهد در فاصله 15 دقیقه ای از این هتل واقع شده است. همچنین ایستگاه راه آهن 30 دقیقه از این هتل فاصله دارد.این هتل میزبان خوبی برای میهمانان تور مشهدخود است.

_هاترا1.jpg

امکانات هتل هاترا مشهدبرای مسافران تور مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، پارکینگ، چایخانه، اینترنت در لابی و در واحد، روم سرویس، لاندری، خشکشوییصندوق امانات، لابی، کافی شاپ، ، اتاق بار و چمدان، فتوکپی و...

_هاترا2.jpg

_هاترا3.jpg


هتل 4 ستاره نیایش مشهد :

هتل 4 ستاره نیایش مشهد در خیابان آزادی مشهد احداث شده است. فاصله این هتل با حرم مطهر 8 دقیقه فاصله دارد. فرودگاه مشهد در فاصله 20 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است. ایستگاه راه آهن نیز 20 دقیقه با این هتل فاصله دارد.هتل نیایش مشهد میزبان خوبی برای مسافران تور مشهد است.

_نیایش_مشهد2.jpg

_نیایش_مشهد3.jpg

امکانات هتل نیایش مشهد برای مسافران تور مشهد:

آسانسور، سرویس حرم، اینترنت،  سونا، صرافی، ماهواره، تاکسی سرویس، پارکینگ، تهویه، خشکشویی، لباسشویی، رستوران، پذیرش شبانه روزی، سالن بدنسازی،روم سرویس، صندوق امانات، مرکز خرید و...

_نیایش_مشهد4.jpg

_نیایش_مشهد5.jpg

مطالب مرتبط :

تور مشهد زمستان 94

تور مشهد نوروز 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد,هتل های ارزان مشهد,هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد از هتل های 5 ستاره مشهد مقدس می باشد که متشکل از 20 طبقه و 600 واحد لوکس برای مسافران تور مشهد نوروز 95 می باشد. این هتل بین المللی 60 هزار مترمربع وسعت دارد و دارای 20 اتاق سینگل , 60 اتاق پرنسس روم , 100 سوئیت و 400 اتاق دبل می باشد. هتل قصر طلایی مشهد با خدمات خود خاطره خوشی را برای میهمانان تور مشهد خود بجا می گذارد.

-قصرطلایی-مشهد2.JPG

امکانات هتل قصر طلایی مشهد:

از امکانات هتل قصر طلایی مشهد می توان به رستوران های بین المللی با انواع غذاهای لذیذ سنتی و دریایی , استخر , سونا , سالن بدنسازی , اتاق بازی برای کودکان و... اشاره کرد که مسافران عزیز تور مشهد با اقامت در این هتل می توانند به صورت رایگان از این امکانات استفاده کنند.

در این هتل برای فرزندان دلبند زائران محوطه ای در نظر گرفته شده است که دارای مربیان باتجربه ای می باشد تا ازفرزندان شما مراقبت کنند تا شما با خیالی اسوده به حرم و یا خرید بروید. برای مسافران تور مشهد این هتل می تواند محل مناسبی برای اقامت باشد.

-قصر-طلایی-مشهد3.jpg

-قصر-طلایی-مشهد6.jpg

-قصر-طلایی-مشهد5.jpg

 


هتل کوثر ناب مشهد

هتل 5 ستاره کوثر ناب مشهد در زمینی به مساحت حدود ۳۶۸۶ متر مربع و در حاشیه بلوار امیرالمومنین(ع) به صورت ۴ نبش احداث شده است. این هتل در مجمع از 51 اتاق تشکیل شده است. این هتل در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است. حرم مطهر 10 دقیقه و فرودگاه مشهد 30 دقیقه با این هتل فاصله دارد. هتل قصر طلایی مشهد با خدمات خود خاطره خوشی را برای میهمانان تور مشهد خود بجا می گذارد.

-کوثر-ناب7.JPG

امکانات هتل کوثر ناب مشهد:

فاز اول هتل کوثر ناب برای مسافران تور مشهد نوروز 95 دارای 51 واحد که دارای سوئیت دوخوابه ، سوئیت دولوکس، رویال سوئیت ,  استدیو سوئیت و پریمر سوئیت است که به یخچال ، مایکروفر و تلویزیون، ماشین لباسشویی ،ماشین ظرفشویی، صندوق امانات ، سیستم سرمایش و گرمایش و تهویه مطبوع، کانال های ماهواره ای و اینترنت پرسرعت بی سیم تجهیز شده است. هتل بین المللی کوثر ناب مشهد اولین هتل پنج ستاره شهر مقدس مشهد می باشد که دارای این تجهیزات است .بوفه صبحانه رایگان ، ترانسفر از فرودگاه تا هتل ،سرویس رفت به حرم امام رضا علیه السلام از دیگر خدمات این هتل است. مسافران تور مشهدبا اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند.

_کوثر2.JPG

_کوثر3.JPG

 جهت رزرو و خریدتور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

تور مشهد نوروز 95

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره مشهد,بهترین هتل های مشهد,مجلل ترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

 


 

هتل آزادی مشهد

هتل 4 ستاره آزادی مشهد که به هتل بانک صادرات معروف است در نزدیکی حرم مطهر قرار دارد و فاصله پیاده تا حرم حدود ۵ دقیقه می باشد.این هتل میزبان خوبی برای میهمانان تور مشهد خود می باشد.

-آزادی1.jpg

-آزادی5.jpg

امکانات هتل آزادی مشهد:

این هتل بزرگ دارای رستوران,پارکينگ,اينترنت در لابي که بدون پرداخت هزينه و رايگان می باشد و همچنین در اتاق های این هتل وای فای وجود دارد و بدون هزینه جداگانه می باشد و همچنین اتاق دو تخته و آپارتمان یک خوابه که داراي دو تخت وظرفيت سه نفر اضافه را دارد.مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند. 

-آزادی.jpg

اتاق های بزرگ هم این هتل دارد که مانند:سوئیت سه تخته که داراي سه تخت وظرفيت يک نفر اضافه را دارد و همچنین آپارتمان دو خوابه که داراي چهار تخت وظرفيت دو نفر اضافه برای مسافران تور مشهد نوروز 95 را دارد .همچنین نکته ای که باید یادآوری کنیم این است که برای همکاران بانک صادرات بنا بر عنوان رئیس هیئت امناء، مدیر منابع انسانی به عنوان نایب رئیس و مدیر امور خدمات و پشتیبانی، رئیس اداره کل حسابداری و بودجه، رئیس اداره کل رفاه، سرپرست شعب خراسان رضوی و مدیریت هتل می باشند برای ارائه خدمات به همکاران بانکی تسهیلات و تخفیفات خاصی در نظر گرفته شده است .

 

 

هتل سینور مشهد

هتل 4 ستاره سینور مشهد تازه تاسیس که در سال ۹۳ راه اندازی شده است و دارای ۲۲ طبقه و مجموعا ۳۰۰ واحد مجزا میباشد. فاصله این هتل گرچه به نزدیکی خیلی از هتل های دیگر نیست ولی ۱۰۰۰ متر آنقدر ها هم زیاد نیست و زائران تور مشهد با چند دقیقه پیاده روی می توانند به حرم مشرف شوند. همچنین فاصله مناسب هتل سینور مشهد تا مراکزی همچون بازار رضا و یا فرودگاه و دیگر مکان های مهم مشهد دلیلی مناسب برای انتخاب این هتل می باشد. به زودی مجموعه ای آبی در این هتل راه اندازی خواهد شدو این هتل همچنین دارای روف گاردن و کافی شاپی شیک برای سرویس رسانی به مسافران تور مشهد می باشد.

-سینور1.jpg

امکانات هتل سینور مشهد:

فروشگاه و غرفه، پاركينگ، تراس، آسانسور، روزنامه، نمازخانه، فروشگاه صنايع دستي، تلويزيون در لابي، اتاق عقد، فروشگاه سوغاتي، آرايشگاه زنانه، صندوق امانات، لابي، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در راهرو، تاکسی سرویس، كافي شاپ، رستوران، رستوران فضاي باز، كافي شاپ ۲۴ ساعته برای مسافران تور مشهد نوروز 95، سالن آمفي تئاتر، سالن تشريفات، سالن همايش، سالن كنفرانس، اتاق ميهماني و جلسات كاري، سالن بدنسازي، استخر، اسپا، سونا خشك، سونا بخار، جكوزي، استخر كودكان، ماساژ، امكانات ورزش هاي آبي، سالن بيليارد، استخر فضاي بسته، اتاق غير سيگاري ها، اتاق براي سيگاري ها، حمام تركي، اينترنت در لابي، اينترنت در اتاق، شبكه پخش فيلم داخلي، امكان شارژ وسايل الكترونيكي در لابي، تلويزيون LED و LCD در لابي از دیگر امکانات این هتل هستند که مسافران تور مشهد میتوانند به صورت رایگان از آن بهره ببرند. 

-سینور5.jpg

-سینور2.jpg

-سینور3.jpg

-سینور4.jpg

 جهت رزرو و خریدتور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

تور مشهد نوروز 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره مشهد,بهترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

رستوران معین درباری مشهد :

_معین_درباری_مشهد.jpg

رستوران معین درباری از رستوران های اصیل مشهد می باشد که در سال 1280 ه.ش یعنی همزمان با دوره سلطنت مظفرالدین شاه قاجار توسط حاج اصغر معین درباری افتاح شد.و تا کنون از بهترین رستوران های مشهد به شمار می رود. این رستوران دارای منوی غذایی بسیار متنوعی می باشد.از انواع چلو کباب ها و جوجه کباب ها گرفته تا انواع غذاهای خانگی مانند باقالا پلو با گوشت , سبزی پلو با ماهی و... . به مسافران تور مشهد پیشنهاد می کنیم حتما به این رستوران بروند و غذاهای لذیذ و متنوع آن را بچشند و لذت ببرند.

آدرس رستوران معین درباری مشهد:مشهد بین میدان تلویزیون و میدان پارک ملت رستوران معین درباری

 

_معین_درباری_مشهد2.jpg

 

_معین_درباری.jpg

 


رستوران روف گاردن هتل درویشیمشهد

_روف_گاردن_مشهد.jpg

رستوران روف گاردن هتل درویشیمشهداز رستوران های خوب این شهر می باشد. این رستوران در  طبقه بالای لابی هتل قرار دارد.و دارای فضایی بسیار زیبا و سرسبز است که مهمانان عزیز می توانند در آرامش و محیطی زیبا غذای خود را نوش جان کنند. در رستوران روف گاردن هتل درویشی انواع غذاهای فرنگی و آسیایی سرو می شود. غذاهای فرنگی آن به همراه سس های مخصوص است که باعث لذیذتر شدن غذا می شود. به مسافرانتور مشهد که علاقه مند به غذاهای فرنگی با سس مخصوص هستند پیشنهاد می کنیم که حتما غذاهای فرنگی رستوران روف گاردن را امتحان کنند.

 

رستوران برکه هتل درویشی مشهد

_برکه_هتل_درویشی.jpg

رستوران برکه هتل درویشیمشهد رستورانی با فضایی بسیار دلباز ,  زیبا و آرامش بخش است. این رستوران دارای نیمکت هایی است که از داخل آن ها آب جاری شده و زیبایی این رستوران را دوچندان کرده است. در واقع رستوران برکه رستورانی سنتی مدرن است که با قلیان , میوه و نوشیدنی های سنتی و... آماده پذیرایی از مهمانان خود می باشد. در انتهای رستوران روف گاردن راه پله ای وجود دارد که به دریاچه بسیار زیبا و دلنشین موج زیبا منتهی می شود. علاوه بر این آب و وهوای آن بسیار بی نظیر است و رستوران برکه هم در این محیط قرار گرفته است. مسافرانتور مشهدکه علاقه مند به سپری کردن لحظات خود در محیطی آرام و زیبا و دنج هستند دیدن از این دریاچه را از دست ندهند.

 

رستوران مراکشی هتل درویشیمشهد

_مراکشی_هتل_درویشی.jpg

رستوران مراکشی هتل درویشیمشهددر طبقه پایین  هتل و در انتهای بازارچه هتل قرار گرفته است. غذاهای این رستوران بسیار تند هستند و برنج ها به صورت دم شده سرو می شوند. در رستوران مراکشی هتل درویشیمشهدغذاها  در ظروف بسیار خاصی سرو می شوند. مسافرانتور مشهدکه علاقه مند به غذاهای تند هستند حتما به رستوران مراکشی هتل درویشیمشهدبروند. طبخ عجیب غذاها و سرو آن ها در ظروف خاص از ویژگی های منحصر به فرد این رستوران است که باعث جلب توجه مهمانان و مسافرانتور مشهد می شود.

 

رستوران آتریوم هتل درویشیمشهد

_آتریوم_هتل_درویشی.jpg

رستوران آتریوم هتل درویشیمشهددارای فضایی بزرگ , زیبا و دلنشین است که در انتهای لابی هتل قرار دارد. غذاهای این رستوران به صورت بوفه آزاد است. رستوران آتریوم هتل درویشی  در بعضی از روزهای هفته آماده پذیرایی از مهمانان خود می باشد. مسافران خوش خوراکتور مشهدرستوران های خوب هتل درویشیمشهدرا که در اینجا به معرفی آنها پرداختیم , از جمله رستوران آتریوم آن را از دست ندهید.

 

رستوران ارغوان هتل درویشیمشهد

_ارغوان_هتل_درویشی.jpg

رستوران ارغوان هتل درویشیمشهددر واقع صبحانه خوری این هتل است که دارای محیطی زیبا و آرامش بخش است. این رستوران دارای نمایی زیبا و دکوراسیونی مدرن می باشد. کف رستوران یا صبحانه خوری ارغوان هتل درویشیمشهد با موکتی بنفش رنگ پوشیده شده که زیبایی آن را دوچندان کرده است. مسافرانتور مشهدکه در هتل درویشی اقامت دارند هنگامی که می خواهند صبحانه خود را در صبحانه خوری ارغوان نوش جان کنند , می توانند طلوع آفتاب را هم مشاهده کنند چون دیوارهای این رستوران (صبحانه خوری) شیشه ای است و تقریبا تمام شهر از پشت دیوار شیشه ای قابل مشاهده است. به مسافرانتور مشهدپیشنهاد میکنیم که این محیط آرام و زیبا را برای میل کردن صبحانه خود از دست ندهند.

 


رستوران ارم شاندیز :

_ارم_شاندیز.jpg

رستوران ارمشاندیزمشهد از رستوران ها خوب شهر مشهد است. منوی آن متنوع و غذاهای آن فوق العاده می باشد. معروف ترین غذای رستوران ارم شاندیزکه پدر خوانده منو لقب گرفته شیشلیک آن می باشد که طعم بی نظیری داردرستوران ارم شاندیز از پرطرفدارترین شیشلیک پزی های شهر مقدسمشهدمی باشد. به مسافران تور مشهد پیشنهاد میکنیم که اگر بهرستوران ارم شاندیزرفتند تحت هیچ شرایطی شیشلیک آن را از دست ندهند. این رستوران به دلیل سرویس دهی خوب و سریع و به خاطر مدرن و شیک بودن ظاهر آن باعث تمایز آن از دیگر رستوران ها شده است.

آدرس: مشهد , شاندیز نرسیده به میدان دوم

_شاندیز1.jpg

_شاندیز2.jpg

 


رستوران پسران کریم :

_پسران_کریم.jpg

رستوران پسران کریم مشهد در سال 1359 در شهر مشهد و در خیابان طالقانی افتتاح شد و تا سال 75 در همان منطقه فعالیت خود را ادامه داد. این رستوران از بهترین و معروف ترین رستوران های مشهد می باشد به طوریکه مردم برای غذاهای لذیذ آن مقابل درب رستوران صف می بندند.رستوران پسران کریمبسیار زیباست و دکوراسیون زیبا و مدرنی دارد. یکی از غذاهای آن که میان مردم زبان زد است باقالی پلو با گوشت می باشد. اما خوب است بدانید که رستوران پسران کریم در درست کردن چلو گوشت و ماهیچه مهارت خاصی دارد. هر مسافر تور مشهد که دلش ماهیچه تاپ می‌خواهد به «پسران کریم» راهنمایی می‌شود. اینجا چلوماهیچه‌ای میل خواهيد کرد که از لحاظ اندازه و لذت کم‌نظیر است. رستوران برای نهار از ساعت 12 الی 15 و برای شام از ساعت 20 تا 24 آماده پذیرایی از مهمانان و مشتریان خود می باشد.

_پسران_کریم_1.jpg

_پسران_کریم2.jpg

شعبه اول رستوران پسران کریم در بلوار سجاد و در خیابان فرهاد , شعبه دوم آن در مجتمع مروارید واقع در خیابان خیام شمالی می باشد.



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های مشهد,رستوران های خوب مشهد,رستوران های ارزان مشهد,بهترین رستوران های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 4 ستاره اترک مشهد

هتل اترک مشهد در مجاورت حرم مطهر امام رضا احداث شده است. این هتل در مجموع از 45 آپارتمان دو خوابه ، 25 سوئيت و 100 اتاق دو و سه تخته تشکیل شده است. حرم امام رضا (ع) در فاصله کمتر از 800 متری این هتل قرار گرفته است.

_اترک_مشهد.jpg

 

امکانات هتل اترک مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، لابی، اینترنت در لابی، آسانسور، کافی شاپ، صندوق امانات، نمازخانه، اعلام حرق، فروشگاه، ماهواره، تاکسی سرویس، لاندری، کافی نت، خودپرداز، روم سرویس و...

_اترک_مشهد_1.jpg

_اترک_مشهد_2.jpg

 


هتل 3 ستاره آریا مشهد

هتل آریا مشهد در خیابان امام رضا (ع) با فاصله کمی از حرم امام رضا واقع شده است. این هتل 5 دقیقه به صورت پیاده با حرم فاصله دارد. فرودگاه مشهد 20 دقیقه و ایستگاه راه آهن 15 دقیقه با هتل فاصله دارد. خدمات این هتل برای میهمانان تور مشهد به صورت فولبرد می باشد.

_آریا_مشهد.jpg

امکانات هتل آریا مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، کافی شاپ، فولبرد، ترانسفر رایگان فرودگاه، گشت درون شهری و برون شهری، آسانسور، لابی، پارکینگ اختصاصی، ماهواره، صندوق امانات اختصاصی، خدامات خانه داری، اینترنت در لابی و...

_آریا_مشهد_1.jpg

_آریا_مشهد_2.jpg

 


 هتل 4 ستاره آزادی مشهد

هتل آزادی مشهد در خیابان شیرازی احداث شده است. این هتل فاصله بسیار کمی ار حرم رضوی دارد. در این هتل 2 رستوران و تریا در نظر گرفته شده است. این هتل به صورت پیاده 10 دقیقه با حرم فاصله دارد. همچنین فرودگاه مشهد در فاصله 30  دقیقه ای و راه آهن در فاصله 10 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است.

_آزادی_مشهد.jpg

 

امکانات هتل آزادی مشهد برای مسافران تور مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، فروشگاه، پاركينگ، ماهواره، آسانسور، روزنامه، نمازخانه، فروشگاه صنايع دستي، آتليه عكاسي، صندوق امانات، لابي، سالن کنفرانس، لاندری، خشکشویی، فتوکپی و...

_آزادی_مشهد_1.JPG

_آزادی_مشهد_2.jpg

 

 


هتل 4 ستاره آسیا مشهد

هتل آسیا مشهد در خیابان پاسداران مشهد بنا شده است. فاصله این هتل از حرم مطهر حدودا 5 دقیقه با ماشین و 20 دقیقه پیاده می باشد. فرودگاه مشهد 25 دقیقه از این هتل فاصله دارد. همچنین ایستگاه راه آهن در فاصله 30 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است.این هتل میزبان میهمانان تور مشهد خود می باشد.

_آسیا_مشهد.jpg

امکانات هتل آسیا مشهد برای میهمانان تور مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، کافی نت، سالن کنفرانس، کافی شاپ، اینترنت در لابی، استخر، سونا، جکوزی، پارکینگ اختصاصی، پارک کودکان، آسانسور، گشت درون شهری و برون شهری، تاکسی سرویس، خدمات خانه داری، سالن ورزشی، ماهواره، سرویس حرم، صندوق امانات اختصاصی و...

_آسیا_مشهد_1.jpg


هتل 3 ستاره اطلس مشهد

هتل اطلس مشهد در خیابان امام رضا و در میدان بیت‌المقدس احداث شده است. این هتل از دو ساختمان شمالی و جنوبی با 200 اتاق تشکیل شده است. این هتل با فرودگاه 20 دقیقه فاصله دارد. همچنین حرم مطهر در فاصله 3 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است. ایستگاه راه آهن نیز 15 دقیقه با هتل فاصله دارد.هتل اطلس با خدمات خود خاطره خوشی را برای میهمانان تور مشهد خود بجا می گذارد.

_اطلس_مشهد.jpg

 

امکانات هتل اطلس مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گشت درون شهری و برون شهری، کافی شاپ، فولبرد، تاکسی سرویس، پارکینگ اختصاصی، سالن ورزشی، فروشگاه، خدمات خانه داری، صندوق امانات اختصاصی و...

_اطلس_مشهد_1.jpg

_اطلس_مشهد_2.JPG

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد,هتل های ارزان مشهد,هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

مجتمع تجاری خیام مشهد 

_تجاری_خیام1.jpg

یکی از اماکنی که در برنامه روزانه زائرین حرم امام رضا (ع) وجود دارد ، بازار است و به دلیل وجود فرهنگ خاص در زمینه کسب تجارت و ارتباطات

اجتماعی همواره دارای اهمیت زیادی بوده است. مشهد علاوه بر مراکز متنوع قدیمی دارای بازارهای محلی است که به زائران خدمت رسانی

میکنند. مرکز تجاری خیام مشهد در حاشیه شمالی مشهد و بین 100 متری کمربندی بلوارهای خیام و ابوطالب شمالی واقع شده است . این

مرکز تجاری همچنین دارای معماری خاصی می باشد و دارای تسهیلات ویژه ای نظیر فضای سبز ، خطوط اتوبوسرانی ، ایستگاه تاکسی ، آژانس

باربری می باشد . در این مرکز 196 واحد تجاری مشغول فعالیت بوده و کالاهای مرغوب و اجناس متنوع و با کیفیت را عرضه می دارند . از جمله

امکانات این مجموعه می توان به : تالار پذیرایی ، کافی نت ، بانک ، نمایندگی شرکت های بازرگانی ، رستوران ، کافی شاپ ، بیمه و حمل و نقل

بین المللی ، نمازخانه اشاره کرد.

_تجاری_خیام.jpg

مسافران تور مشهد می توانند برای خرید سوغات از این مجتمع تجاری دیدن فرمایند.


مجتمع تجاری الماس شرق مشهد :

 

_شرق_2.jpg

 

_شرق_1.jpg

 

 

مجتمع تجاری الماس شرق با 6 طبقه و زیربنای 67267 مترمربع ، در یک موقعیت مکانی ویژه یا دسترسی‌‌های بسیار مناسب شهری در حاشیه بزرگراه صد متری کمربندی شهرمشهد قرار گرفته و هدف از ایجاد آن بهبود و گسترش فرهنگ گردشگری بوده است «الماس شرق» یک مجموعه تجاری و تفریحی است که می‌تواند یک روز شاد را برای مسافران تور مشهد بسازد.این مجتمع  شامل۱۲۳۸باب واحد تجاری ، یک کافی شاپ، یک رستوران فست فود، شهربازی، آب‌نما جامپینــگ، سالن نمازخانه و سالن اجتماعات، پارکینگ طبقاتی، مجموعه‌های اداری مرتبط، بازار چینی‌ها، نمایندگی های معتبر لوازم خانگی و پوشاک مارک،۵بانک رسـمی و آژانس های هواپیمایی و ... می‌باشد. این بازار بزرگ در شش طبقه واقع شده‌است که نمایی از معماری مدرن و اسلامی را به نمایش گذاشته‌که گنبد بزرگ و بسیار زیبایش، شبیه به الماس تراشیده شده‌ است. این بازار به فروش لوازم خانگی٬ البسه و پوشاک٬ لوازم صوتی و تصویری اختصاص دارد. در این مجتمع شبکه بیسیم - وای فای - عمومی وجود دارد.

مجتمع تجاری الماس شرق در نشانی مشهد انتهای بلوار خیام واقع است.

 

_شرق_7.jpg

 

_شرق_6.jpg


بازار رضا مشهد :

 

_رضا_5.jpg

 

 

بازار رضا مشهد یکی از مهم‌ترین مراکز خرید زائرین و مسافران تور مشهد می باشد.  این بازار در فضایی به طول 800 و عرض 30 متر ساخته شده است که مجموعاً 72000 متر مربع زیربنا دارد. طول بازار در دو دالان ودو طبقه جمعاً 3 کیلومتر می باشد. در ازای هر بازار 750 متر است.این مرکز خرید دارای انواع سوغاتی‌های مشهد و مایحتاج زائرین از قبیل انگشتر فیروزه، انواع عقیق، عطریات، زعفران، نبات، مهر و سجاده، تسبیح، پوشاک و شیرینی‌جات می‌باشد که به دلیل نزدیکی به مجموعه حرم مطهر رضوی مورد اقبال و توجه گردشگران تور مشهد قرار دارد.

 

_رضا_4.jpg

 

_رضا_3.jpg


بازار حکیم مشهد :

 

_حکیم_1.jpg

 

بازار حکیم یکی از بزرگترین مراکز خریدمشهد، میباشد که با توجه به گوناگونی اجناس، مورد توجه زائران قرار گرفته است. این بازار شامل ۴طبقه و۱۲۰واحد تجاری است که در آن تمام اجناس مورد نیاز از قبیل انواع پوشاک و مانتو های چهار فصل، انواع اسباب بازی، سیسمونی، کت و شلوار،و انواع کریستال و لوازم خانگی و کیف و کفش  لوازم آرایشی و بهداشتی و نقره جات و غیره به فروش میرسد. این مجموعه در خیابان امام خمینی واقع شده است و زائران تور مشهد می توانند جهت خرید و بازدید به این مکان مراجعه نمایند.

 

_حکیم.jpg

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید مشهد,بازارهای مشهد,پاساژهای مشهد,بهترین مراکز خرید مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل بهارستان مشهد واقع در خيابان امام خميني با محیطی آرام در حاشيه خيابان امام خميني واقع گرديده است. این هتل در مجموع از 50 اتاق تشکیل شده است. و 35 دقیقه به صورت پیاده روی با حرم مطهر فاصله دارد. همچنین فرودگاه مشهد 10 دقیقه و ایستگاه راه آهن 30 دقیقه با این هتل فاصله دارد.

 

 امکانات هتل بهارستان مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، اینترنت وایرلس، لابی، چایخانه، آسانسور، گشت درون شهری و برون شهری، کافی شاپ، فولبرد، تاکسی سرویس، پارکینگ اختصاصی، فرومشگاه، سرویس حرم، خدمات خانه داری، صندوق امانات اختصاصی و...


هتل بین المللی کوثر ناب مشهد در زمینی به مساحت حدود ۳۶۸۶ متر مربع و در یکی از بهترین مناطق مشهد و در حاشیه بلوار تازه تاسیس امیرالمومنین(ع)  و به صورت ۴ نبش واقع شده است.این هتل در مجمع از 51 اتاق تشکیل شده است. این هتل در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است. حرم مطهر 10 دقیقه و فرودگاه مشهد 30 دقیقه باااین هتل فاصله دارد.امکان اقامت حدود ۲۱۰ نفردر يک شب تنوع در متراژ واحدهای تجاری از ۱۲ مترمربع تا ۳۲ مترمربع استفاده از مصالح درجه يک داخلی وخارجی از ديگر خصيصه هاي بارز برج کوثر ناب می باشد.

امکانات هتل کوثر ناب مشهد برای مسافران تور مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، اینترنت رایگان در لابی و اتاق، آسانسور، لابی، لاندری، روم سرویس، ماهواره، صندوق امانات، اعلام حرق، کافی شاپ ,مجهز به ماشین لباسشویی,ظرفشویی و مایکروفر و...


هتل درویشی مشهد

هتل 5 ستاره مجلل درویشی مشهد در سال 1386 احداث شده است. یکی از ویژگی های این هتل وجود بیش از 800 متر مربع فضای سبز به صورت سرپوشیده و باز در قالب روف گاردن می باشد. این هتل 25 طبقه در مجموع از 223 اتاق در 32 تیپ مختلف مانند اتاق های فصل، پنت هاوس، اتاق ملل و اتاق های VIP  تشکیل شده است. فاصله این هتل با حرم 1400 متر می باشد.

امکانات هتل درویشی مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، فروشگاه، پارکینگ، تراس، آسانسور، نمازخانه، اتاق عقد، آتلیه عکاسی، آرایشگاه، کافی شاپ، چایخانه، سالن آمفی تئاتر، فضای سبز، سالن بدنسازی، استخر، اسپا، سونا خشک، سونا بخار، جکوزی، استخر کودکان، ماساژ، زمین بازی، روف گاردن، قنادی، کافی نت، اینترنت و...


هتل بین المللی چهار ستاره عماد در میدان طبرسی ودر فاصله 350 متری حرم مطهر ,در 9 طبقه و 155 اتاق با گنجایش 200نفر شامل 15 سوئیت رویال,40 اتاق دوتخته وسه تخته لوکس با طراحی زیبا,2 سالن پذیرایی و رستوران با گنجایش 185 نفر,میزبان زائران و مهمانان بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا(ع) می باشد.

امکانات هتل عماد مشهد برای مسافران تور مشهد:

لابی,اینترنت در واحد,چایخانه سنتی,جکوزی,آسانسور,گشت درون و برون شهری,کافی شاپ,نمازخانه,پارکینگ اختصاصی,سالن کنفرانس,تاکسی سرویس,سالن ورزشی,استخر,سونا,رستوران,کافی نت,صبحانه,اینترنت در لابی,فروشگاه و غرفه,خدمات خانه داری,صندوق امانات اختصاصی و...

 

هتل اترک مشهد:

یکی از هتلهای نزدیک به حرم و تمیز مشهد، هتل 4 ستاره اترک است. هتل 4 ستاره اترک مشهد در مجاورت حرم مطهر امام رضا احداث شده است. این هتل در مجموع از 45 آپارتمان دو خوابه ، 25 سوئيت و 100 اتاق دو و سه تخته تشکیل شده است. حرم امام رضا (ع) در فاصله کمتر از 800 متری این هتل قرار گرفته است. هتل اترک با فاصله کمتر از 3 دقیقه به حرم با فراهم کردن امکانات کامل اقامتی توانسته است به یکی از گزینه های مناسب برای مسافرانتور مشهد تبدیل شود.

_اترک_مشهد_1.jpg

_اترک_مشهد3.jpg

امکانات هتل اترک مشهد برای مسافران تور مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، لابی، صندوق امانات،اینترنت در لابی، آسانسور، کافی شاپ،  فروشگاه، ماهواره، نمازخانه، اعلام حرق، لاندری،تاکسی سرویس،  کافی نت، خودپرداز، روم سرویس و...

_اترک_مشهد8.jpg

_اترک_مشهد9.jpg

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد,هتل های ارزان مشهد,هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 3 ستاره عرش مشهد :

هتل 3 ستاره عرش مشهد در سال 1388 افتتاح شد. این هتلنزدیک به حرم مطهر حضرت رضا می باشد. هتل در مجموع از 60 اتاق تشکیل شده است. هتل برای رفاه میهمانان تور مشهد خود روزانه سرویس های رایگان به حرم مطهر در نظر گرفته است.این هتل نوساز با 16 نوبت سرویس دهی از میهمانان خود پذیرایی می کند.

هتل عرش1

امکانات هتل عرش مشهد برای مسافران تور مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، لابی، اینترنت در واحد و لابی، پایخانه، آسانسور، گشت درون شهری و برون شهری، ترانسفر رایگان فرودگاه، کافی شاپ، نمازخانه، پارکینگ، تاکسی سرویس، ماهواره، کافی نت، فروشگاه، سرویس حرم، خدمات خانه داری، صندوق امانات اختصاصی و...

هتل عرش2

هتل عرش3

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل عرش مشهد,هتل های مشهد,بهترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 4 ستاره اترک مشهد

هتل اترک مشهد در مجاورت حرم مطهر امام رضا احداث شده است. این هتل در مجموع از 45 آپارتمان دو خوابه ، 25 سوئيت و 100 اتاق دو و سه تخته تشکیل شده است. حرم امام رضا (ع) در فاصله کمتر از 800 متری این هتل قرار گرفته است.

_اترک_مشهد.jpg

 

امکانات هتل اترک مشهد برای مسافران تور مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، لابی، اینترنت در لابی، آسانسور، کافی شاپ، صندوق امانات، نمازخانه، اعلام حرق، فروشگاه، ماهواره، تاکسی سرویس، لاندری، کافی نت، خودپرداز، روم سرویس و...

_اترک_مشهد_1.jpg

_اترک_مشهد_2.jpg

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل اترک مشهد,هتل های مشهد,بهترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

اخلومد مشهد

_مشهد_7.jpg

_مشهد_6.jpg

اخلومدمشهددر 84 کیلومتری مشهد و در جاده مشهد _ قوچان قرار گرفته است که  در انتهاي رودخانه پرآب آن دو آبشار بسیار زیبا و پر آب می باشد. روستای اخلومد (اخلمد) تا آبشار سه کیلومتر فاصله دارد که این مسافت را باید پیاده طی کنید. یکی از آبشارهای اخلومد مشهد 23 متر ارتفاع دارد. فاصله جاده فرعی تا آسیایی آن تقریبا شانزده کیلومتر است. باغ های زیاد و میوه های فراوانی که در اخلومد مشهد است به ویژه سیب اخلومد بسیار معروف است.اخلومد مشهد جاذبه های بسیار زیبایی برای مسافران تور مشهد دارد.

_مشهد_3.jpg

_مشهد_5.jpg

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: اخلومد مشهد,دیدنی های مشهد,مناطق توریستی مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

مقبره پیر پالان دوز مشهد

مقبره پیر پالان دوز مشهد قسمت شمال شرقی مجموعهٔ حرم حضرت رضا (ع) قرار دارد و شامل بنايى چهارگوش با گنبدى بر فراز آن، ‌ و ايوانى

آجرى در مقابلاست. در داخل بقعه، شاه‌نشينى است که در بالاى آن، يزدى‌بندى‌هايى اجرا شده که در اصل داراى نقاشى بوده است، و به داخل

بقعه جلوهٔخاصى مى‌بخشيده است. بدنه‌هاى بنا، از دوران صفويه، داراى تزئينات نقاشى بوده که بر اثر گذشت زمان و نفوذ رطوبت، جز بخش

کمى از آن که مرمت و ثابت گرديده، بقيه از ميان رفته است. در زير کاسهٔ گنبد نيز ترنج زيبايى با نگاره‌هاى گياهى نقش‌اندازى شده است.شکل

کلى بنا وبازمانده‌‌هاى نقاشى‌هاى درون آن، بنا را اثرى از دوران صفوى معرفى مى‌کند که در سال ۹۸۵ هـ.ق ساخته شده است. تاريخ مزبور، بر

کتيبهٔسنگ سفيد مربعى کنده شده است.

_پیر_پالان_دوز_مشهد_1.jpg

_پیر_پالان_دوز_مشهد_4.jpg

پیرپالان دوز يكي از عفرفاي شيعه مذهبف « ذَهَبيه » به نام شيخ محمد المفقتدي كارندهي می باشد.مردممشهد اعتقاد دارند که شيخ محمد با اين كه از افراد پاک و نزدیک به خدا بوده است ولی خرج زندگی خودش را از سوی پالان دوزي يا پاره دوزي می چرخانده است, چون او دارای کرامات اخلاقی بوده است تمامی مردممشهد به مقبره او احترام زیادی قائل هستند. به گفته افراد محلی قبل از ایشاان يكي از عرفاي مشهور توس به نام ابونصر سرّاج در اوايل سده پنجم در آن جا مدفون شده بوده.

_پیر_پالان_دوز_مشهد_5.jpg

_پیر_پالان_دوز_مشهد_3.jpg

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مقبره پیر پالان دوز مشهد,دیدنی های مشهد,مناطق توریستی مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

شاندیز مشهد

_مشهد_2.jpg

اگر باتور مشهد به مشهد سفر میکنید حتما از منطقه گردشگری شاندیز دیدن فرمایید منطقه شاندیز در ۳۸ کیلومتری غرب شهرمشهد قرار دارد که از گذشته به عنوان یکی از منطقه های ییلاقی دشت توس شناخته شده و مورد توجه قرار داشته و همچنین راه کاروانروی تابستانی مسیر شاندیز به توس از پستی و بلندی‌های همین منطقه گذر میکند . علاوه بر آن زائرین بارگاه حضرت رضا(ع) برای گذران اوقات به این مکان می‌آیند و این استقبال روز افزون گردشگران طبیعت تور مشهد نشانگر قابلیت‌های طبیعی منطقه برای گسترش فعالیت‌های گردشگری است. در ابتدای ورود به شاندیز فروشگاه‌هایی دیده می‌شود که به عرضه صنایع دستی از جمله پوستین، گلیم، ظروف سنگی هرکاره و… اشتغال دارند.

_مشهد1.jpg

پارک شهر شاندیز از اماکنی است که فضای مطلوبی را برای استراحت موقتی خانواده‌ها به گردشگران و دوستداران طبیعت تور مشهد ارايه می‌دهد.امروزه محور گردشگری ییلاق شاندیز علاوه بر خرابه هایی که جنبه تاریخی نیز دارد دارای مزار و رباطی کهن و فدیمی می‌باشد روستاهای سرآسیاب ، ارچنگ ، خادر ، شاندیز ، ابرده پایین ، ابرده بالا و زشک تشکیل میدهد . رودخانه‌ها و دره‌های زیاد شاندیز اقلیم متنوع و منظره های زیبایی از طبیعت را به بیننده عرضه می‌کندرودخانه‌های پر آب منطقه سبب پراکنش درختان، وجود باغ‌های انبوه، مناظر متنوع و آب و هوايی مطبوع شده‌اند که همواره مورد استقبال ساکنان شهرمشهدو گردشگرانتور مشهدمنطقه واقع می‌شود. . قابلیت‌های شاندیز آن را به عنوان یک منطقه نمونه بین‌المللی گردشگری در کشور معرفی نموده است.

_مشهد3.jpg

_مشهد_4.jpg

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: شاندیز مشهد,دیدنی های مشهد,اماکن دیدنی مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 4 ستاره سینور مشهد :

هتل 4 ستاره سینور مشهد در خیابان 17 شهریور مشهد احداث شده است. این هتل 20 طبقه در مجموع از 300 اتاق تشکیل شده است. حرم مطهر رضوی در فاصله 1000 متری از این هتل قرار گرفته است. بازار رضا مشهد در مجاورت هتل واقع شده است.  فرودگاه مشهد 4 کیلومتر از این هتل فاصله دارد. اینترنت هتل به صورت رایگان می باشد.هتل سینور از مسافران تور مشهد خود به خوبی پذیرایی می کند.

cnoor.jpg

_سینور_2.jpg

امکانات هتل سینور مشهد برای مسافران تور مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی،  روم سرویس، کافی شاپ، صندوق امانات، اعلام حریق، فضای سبز، نمازخانه، فروشگاه،کافی شاپ،پارکینگ، اینترنت رایگان در لابی و واحد،  آسانسور، لاندری، تاکسی سرویس،ماهواره و...

_سینور_3.jpg

_سینور_4.jpg

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل 4 ستاره سینور مشهد,هتل های مشهد,بهترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 280
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین


پارک امت در انتهای سی متری طلاب واقع شده است و از جمله پارک های تحت نظارت شهرداری منطقه 5 مشهد می باشد. این پارک درسال 1366 ش. تأسیس شده و دارای 30300 مترمربع مساحت است.و از جاذبه های گردشگری تور مشهد به شمار می رود. ازامکانات مختلفی تفریحی و بهداشتی و رفاهی پارک امت می توان به شهربازی و غرفه های عرضه نیازمندی های شهروندان و مجموعه فرهنگی تفریحی اشاره کرد. درمجموعه شهر بازی پارک امت، نه دستگاه مختلف از قبیل فان فار و بشقاب پرنده و دیگر تجهیزات تفریحی جهت استفاده کودکان و نوجوانان وجود دارد و بخش های مختلف پارک با چمن و گلکاری و امکانات روشنایی و انواه درختان و گونه های گیاهی زینت یافته است این مکان برای تفریح گردشگران تور مشهد 94 محیط بسیار مناسبی است  . 

 

روستای جاغرق ییلاقی و زیبا مشهد

 

روستای جاغرق در فاصله 21KM از منطقه جنوب غربي مشهد مقدس و بافاصله تقریبی 7km جنوب غربي شهر طرقبه قرار دارد که به ده های کردينه ، طرقدر، تغاره ، عنبران و شانديز است . منطقه  جاغرق یکی از مناطق گردشگری مشهد بحساب می اید و دارای آب و هواي معتدل کوهستاني میباشد . این منطقه در فصل تابستان هوای معتدلی دارد و در فصل زمستان بسیار سرد می شود.  رستوران ها و مکانهای اقامت موقت در اطراف رودخانه و يا به صورت جزيره در مناطق مختلف روستا بنا شده است که در تابستان مکان خوبی براي استراحت و تفريح مسافران تور مشهد و افرادی که عاشق طبیعت هستند می باشد . 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های مشهد,اماکن دیدنی مشهد,مکان های دیدنی مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

هتل پارمیدا مشهد

هتل پارمیدا مشهد در مجاور بازارهای اصلی و بارگاه ثامن الحجج واقع شده است. هتل پارمیدا مشهد دارای دکوراسیونی زیبا و مبلمانی مدرن زیبای هتل را چند برابر کرده است .هتل پارمیدا تور مشهد دارای فضایی دل نشین و آرامبخش می باشد و داخل هتل پارمیدا مشهد آکواریومی وجود دارد که به زیبایی و آرامش هتل پارمیدا مشهد اضافه شده است. هتل پارمیدا مشهد دارای اتاق های بسیار زیبا به شکل دوبلکس است. کافی شاپ هتل پارمیدا مشهد با دسرهای متنوع و لذیذ و نوشیدنی های گرم و سرد آماده ارائه خدمات برای مسافران تور مشهد 94 می باشد. دیگر امکانات هتل پارمیدا مشهد اینترنت و ایرلس , پارکینگ , سونا , استخر , جکوزی و...

آدرس هتل پارمیدا مشهد : خیابان امام رضا , امام رضا بیست و چهارم

 

 

هتل اعیان مشهد

در نزدیکی حرم امام رضا (ع) هتل اعیان مشهد قرار گرفته است و فقط پنج دقیقه با حرم مطهر امام رضا فاصله دارد. تاسیس هتل اعیان مشهد در سال 1380 بوده است و تنها 2 دقیقه با بازار بزرگ امام رضا فاصله دارد.هتل اعیان مشهد دارای رستوران و کافی شاپ می باشد که در طول 24 ساعته برای مسافران عزیز تور مشهد آماده ارائه خدمات می باشد. در داخل اتاقهای هتل اعیان مشهد تلفن وجود دارد که مسافران تور مشهد می توانند در صورت نیاز مستقیما از خط تلفن هتل اعیان مشهد استفاده نمایند. هتل اعیان مشهد دارای امکاناتی مانند چایخانه سنتی , تلویزیون با با اتصال به شبکه های ماهواره ای و سالن بیلیارد و دیگر امکاناتی که برای آسایش مسافران تور مشهد 94 خود مهیا کرده است.

آدرس هتل اعیان مشهد : میدان بیت المقدس , خیابان رضا (ع) دوم

هتل اعیان مشهد

هتل اعیان مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,بهترین هتل های مشهد,ارزان ترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

 هتل آسیا مشهد 4 ستاره


فاصله این هتل از حرم مطهر حدودا 5 دقیقه با ماشین و 20 دقیقه پیاده می باشد . هتل آسیا مشهد با مدیریتی مجرب در خیابان پاسداران مشهد قرار دارد . امکانات این هتل شامل آسانسور ، لابی ، استخر ، سونا ، جكوزی ، پاركينگ اختصاصی هتل ، سالن كنفرانس‌ ، صندوق امانات اختصاصی ، خدمات خانه داری ، صندوق امانات و آسانسور میباشد که به مسافرین تور مشهد 94  ارائه می شود.

هتل آسیا مشهد 4 ستاره

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل آسیا مشهد 4 ستاره,هتل های مشهد,بهترین هتل های مشهد,مجلل ترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

 مجتمع تجاری مروارید شرق

 

مجتمع تجاری مروارید شرق درای چهار طبقه می باشد و شامل تالار مروارید ، رستوران پسران کریم ، مرکز خرید نیک ، شرکت مرمر بتن و واحدهای خرید دیگر. در تور مشهد 94 سری هم به این مرکز خرید بزنید

آدرس:مشهد، انتهای بلوار خیام، مجتمع تجاری مروارید شرق          تلفن :7530008-9

  بازار حکیم مشهد

 


بازار حکیم مشهد اولین و قدیمی ترین بازار روسها در مشهد است . بازار حکیم مشهد یکی از بزرگترین مراکز خرید مشهد بحساب می آید که با توجه به تنوع اجناس ، مورد توجه زائران و مسافران تور مشهد میباشد . این بازار شامل ۴ طبقه و ۱۲۰ واحد تجاری میباشد که در آن تمام اجناس مورد نیاز از قبیل انواع پوشاک و مانتو های چهار فصل ، انواع اسباب بازی ، سیسمونی کودک ، کت و شلوار ، لوازم آرایشی و بهداشتی و نقره جات و انواع کریستال و لوازم خانگی و کیف و کفش و ... به مردم عرضه می شود .

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید مشهد,بهترین مراکز خرید مشهد,بازارهای مشهد,پاساژهای مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

 باغ ملی مشهد



باغ ملی مشهد بوستانی کوچک است که در یکی از خیابان‌های قدیمی مشهد قرار دارد. این خیابان در زمانهای قدیم "ارگ" نام داشته و امروزه به نام امام خمینی(ره) شناخته میشود که در کنار بازار جنت قرار دارد . در زمانهای قدیم "ارگ شهر" یا ارگ اولیه جز املاک محمود سیستانی بود و. همچنین آب قنات رکن‌آباد که یکی از  قنات‌های معروف و قدیمی شهر مشهد میباشد نیز از وسط این باغ گذر میکرد امروزه این باغ یکی از جاذبه های گردشگری تور مشهد به شمار میرود. این باغ در سال 1345 شمسی بوسیله حاج‌ حسین ملک وقف شهرداری مشهد شد . 

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: باغ ملی مشهد,دیدنی های مشهد,اماکن دیدنی مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

 هتل سلام مشهد 4 ستاره


هتل سلام مشهد با فاصله كمتر از ده دقيقه تا حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است. این هتل دارای 28 واحد اقامتی با طراحی مدرن و بسیار زیبا برای رفاه مسافران ميهمانان تور مشهد 94 مي باشد. امکانات این هتل شامل گشت درون شهری و برون شهری ، پاركينگ اختصاصي هتل ، لاندری، آسانسور میباشد. 

 

مطالب مرتبط :

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل سلام مشهد 4 ستاره,هتل های مشهد,بهترین هتل های مشهد,ارزان ترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

 

برج تجاری آلتون مشهد

این برج جزو یکی از بلندترین و عظیم ترین ساختمان های کشور می باشد که در خیابان دانشگاه مشهد واقع شده است . در این مجتمع می توان بسیاری از مایحتاج خود از قبیل : پوشاک ، کیف و کفش ، لوازم خانگی ، چرم و ... را تهیه نمود .پارکینگ طبقاتی این برج جزو بلندترین پارکینگ های طبقاتی کشور به حساب می آید و همچنین نمای داخلی و خارجی آن نیز یکی از لوکس ترین مراکز خرید کشور است .

 

برج تجاری آلتون مشهد

 

برج تجاری آلتون مشهد

این برج مجلل و با شکوه نظر بسیاری از زائران هتل های مشهد را به خود جلب کرده به طوری که معمولا بسیاری از گردشگران از آن دیدن می کنند .

 مطالب مرتبط :

برج تجاری آلتون مشهد

بازار حکیم مشهد

مجتمع تجاری زیست خاور

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: برج تجاری آلتون مشهد,دیدنی های مشهد,اماکن دیدنی مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد,مکان های دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

 

این مرکز در زمینی به مساحت 1500 مترمربع واقع شده است که شامل 9 طبقه و 49 واحد تجاری و 33 واحد اداری می باشد . این بازار جزو یکی از بازارهای مشهد می باشد که نظر بسیاری از گردشگران هتل های مشهد را به خود جلب کرده است و اکثرا از این بازار دیدن می کنند تا علاوه بر خرید از این مرکز به بازدید از فضای زیبای آن هم بپردازند .

مرکز خرید خورشید مشهد

در این مرکز انواع مختلف پوشاک ، کیف و کفش ، لوازم منزل و ... موجود می باشد همچنین این مرکز مجهز به چندین پله برقی و آسانسور می باشد .

مطالب مرتبط :

مرکز خرید خورشید مشهد

بازار حکیم مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید خورشید مشهد,مراکز خرید مشهد,بازارهای مشهد,پاساژهای مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

 

این مدرسه یکی از قدیمی ترین مدارس علمیه مشهد می باشد و در حاشیه شرقی بازار بزرگ مشهد و در بالای حرم واقع شده است به همین دلیل به مدرسه بالاسر مشهور شده است .مسافران تور مشهد عید 94 همه ساله از این مکان دیدن می نمایند .این مدرسه همزمان با دو مدرسه پریزاد و دودر و به دستور شاهرخ تیموری ساخته شده است که در قدیم به مدرسه شاهرخی لقب گرفته بود . این مدزسه دارای چهار ایوان و 21 حجره در دو طبقه می باشد . مدخل این مدرسه در حاشیه شرقی بازار قرار دارد . ایوانهای مدرسه دارای کاشی کاری معرق است . چهار ردیف پلّه در چهار طرف کنج دیوارها طبقه اول را به طبقه دوم راه می‌ دهد .پیشنهاد می کنیم گردشگران تور مشهد 94حتما از این مکان دیدن نمایند .

مدرسه بالاسر مشهد

مدرسه بالاسر در سال 1091 و در زمان شاه سلیمان صفوی ساخته شده و پس از آن چندین بار در زمان های مختلف بازسازی شده است . از موقوفات این مدرسه شش دربند مغازه متصل به مدرسه می باشد . امروزه به علت گسترش اطراف حرم  از مدرسه زیاد اثری باقی نمانده و به دارالولایه و کفش‌کن جدید الاحداث الحاق شده است .دیدن این مکان زیبا را به بازدیدکنندگان تور مشهد نوروز 94 توصیه می کنیم .

 

مطالب مرتبط :

مدرسه بالاسر مشهد

مدرسه دودر مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مدرسه بالاسر مشهد,دیدنی های مشهد,اماکن دیدنی مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد,مکان های دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

 

این پارک آبی یکی از بزرگترین و جذاب ترین پارک های آبی مشهد می باشد .دیدن این مکان زیبا را به بازدیدکنندگان تور مشهد نوروز 94 توصیه می کنیم .شرکت کانادایی White Water Park که بزرگترین طراح پارک های آبی در دنیا می باشد در سمت مشاور پارک آبیی SIAM PARK را در اسپانیا به عنوان الگو انتخاب کرده است . در این پارک آبی می توانید موج سواری یر روی تخته در استخر موج را تجربه کنید . وسعت این مجموعه به بزرگی 14 زمین فوتبال می باشد . این پارک آبی شامل دو بخش مجزا برای بانوان و آقایان می باشد و در زمستان هم قابل استفاده می باشد . این پارک آبی از پستی و بلندی های طبیعی کوهپایه به عنوان ابزاری برای خلق سرسره ها و تونل های پیچیده متعدد استفاده کرده است .

 

پارک آبی ایرانیان مشهد

این پارک دارای بازی های متنوع تری نسبت به پارک های آبی در سایر نقاط ایران می باشد . پیشنهاد می کنیم گردشگران تور مشهد 94 حتما از این مکان دیدن نمایند .از جمله بازی های این مجموعه می توان به : رودخانه خروشان ، اسکی روی آب ، سرسره های پیچی به طول ۲۵ متر ، چاله فضای ، سرسره های آهسته ، سرسره های سرعتی ، سر سره های رنگین کمان ، استخر موج ، سونا خشک و بخار ، سرسره کودک ، جکوزی ، حوضچه آب سرد . این مجموعه همچنین دارای رستوران ، کافی شاپ ، سالن بدنسازی ، اتاق ماساژ ، سینما 5 بعدی ، حمام ترکی و ... نیز می باشد .مسافران تور مشهد عید 94 همه ساله از این مکان دیدن می نمایند .

پارک آبی ایرانیان مشهد

 مسافران تور مشهد فروردین 94 می توانند لحظات شادی را در این پارک زیبا سپری کنند .

مطالب مرتبط :

پارک آبی ایرانیان مشهد

سرزمین موج های آبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: پارک آبی ایرانیان مشهد,دیدنی های مشهد,اماکن دیدنی مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد,مکان های دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

 

این باغ وحش در کنار باغ وکیل آباد مشهد واقع شده است و تنها باغ وحش مشهد می باشد . این باغ وحش در زمینی به مساحت چهر هکتار و در سال 1339 تاسیس شده است که بزرگترین باغ وحش ایران نیز به شمار می رود و انواع گوناگونی از حیوانات را در خود جا داده است .دیدن این مکان زیبا را به بازدیدکنندگان تور مشهد نوروز 94 توصیه می کنیم .

 

باغ وحش وکیل آباد مشهد

در این باغ وحش علاوه بر حیوانات مختلف مانند ببر بنگال ، ببر اندونزی ، اوریکس سفید ، قوچ و میش آئوراد ، تمساح ، لاما ، پلنگ آفریقا ، سیاه گوش و ... گونه های در حال انقراض و گونه های کمیاب مانند تایگون ها نیز وجود دارد . پیشنهاد می کنیم گردشگران تور مشهد 94 حتما از این مکان دیدن نمایند .این مجموعه شامل ۱۲۵ گونه جانوری ، ۴۹ گونه از پرندگان ، ۶۱ گونه از پستانداران و جوندگان ، ۵ گونه از خزندگان و ۱۰ گونه از آبزیان می باشد که جمعاً تعداد آنها به ۸۱۲ عدد می‌رسد و همچنین تکثیر گونه‌های درحال انقراض نیز یکی دیگر از فعالیت‌های مهم در این باغ وحش به شمار می‌شود .مسافران تور مشهد عید 94 همه ساله از این مکان دیدن می نمایند .

 

باغ وحش وکیل آباد مشهد

مسافران تور مشهد فروردین 94 می توانند از این باغ وحش زیبا دیدن نمایند و با انواع حیوانات بی نظیر آن آشنا شوند .

مطالب مرتبط :

باغ وحش وکیل آباد مشهد

پارک آبی ایرانیان مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: باغ وحش وکیل آباد مشهد,دیدنی های مشهد,اماکن دیدنی مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد,مکان های دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

آرامگاه کلنل محمد تقی خان پسیان مشهد

محمد تقی خان پسیان اولین خلبان ایرانی می باشد که آرامگاه آن در کنار آرامگاه نادر شاه افشار قرار گرفته است .پیشنهاد می کنیم گردشگران تور مشهد 94 حتما از این مکان دیدن نمایند .
بر سر این آرامگاه لوح سنگی ای نصب شده است . محمد تقی خان پسیان در سال 1309 در تبریز به دنیا آمد وی در سال 1324 به تهران آمد در آنجا به تحصیل در مدرسه نظام شد و بعد  از 5 سال به درجه سلطانی رسید .
مسافران تور مشهد عید 94 همه ساله از این مکان دیدن می نمایند .محمد تقی خان پس از آن روس ها را شکست داد و در سال 1335 به آلمان رفت و پس از بازگشت در سال 1338 به فرماندهی ژاندارمری خراسان در زمان مشیرالدوله رسید .دیدن این مکان زیبا را به بازدیدکنندگان تور مشهد نوروز 94 توصیه می کنیم .در سال 1339 آزادی خواهان خراسان به رهبری محمد تقی خان قیام کردند که در این قیام محمد تقی خان در مقابله با اکراد بجنورد کشته شد .

این آرامگاه هر ساله بسیاری از گردشگران تور مشهد فروردین 94 را به سمت خود جذب می کند .

مطالب مرتبط :

آرامگاه کلنل محمد تقی خان پسیان مشهد

غار مغان مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: آرامگاه کلنل محمد تقی خان پسیان مشهد,دیدنی های مشهد,اماکن دیدنی مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد,مکان های دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

 

این مرکز خرید الماس شرق مشهد مجاور کمربندی مشهد قرار گزفته است و ترکیبی از معماری مدرن و سنتی را دارد گنبد الماس شکل آن قطری به اندازه پنجاه متر دارد.این مرکز خرید شامل شش طبقه با هزارو نود واحد است و در زمینی به مساحت بیش از 67 هزار متر مربع واقع شده است مرکز خرید الماس شرق غرفه های فروش موبایل و کامپیوتر،چینی و بلور و صوتی و تصویری دارد همچنین دارای آسانسور،پله برقی،شهربازی،شعب بانکی و پارکینگ طبقاتی نیز هست

مرکز خرید الماس شرق مشهد

مرکز خرید الماس شرق مشهد

 

مسافران محترم تور مشهد می توانند جهت خرید مایحتاج خود به این مرکز خرید مراجعه کنند .

 

مطالب مرتبط :

مرکز خرید الماس شرق مشهد

بازار رضا مشهد

مجتمع تجاری پروما مشهد

مرکز خرید کیان سنتر مشهد

تور لحظه آخری مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید الماس شرق مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

 

آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی توسی در میان باغی مصفا به فاصله ۲۰ کیلومتری شمال شهرمشهد واقع شده است . این آرامگاه از شیوه معماری هخامنشی به ویژه آرامگاه کوروش الهام گرفته است . نمای بیرونی بنا شامل عناصر تزئینی هخامنشی به خصوص ستون ها و سرستون ها است و اشعاری که بر اضلاع چهارگانه بنا نگاشته شده از حکیم فردوسی و معرف اندیشه و شخصیت وی می‌باشد . بخش فوقانی بنا بصورت مجوف و توخالی ساخته شده و فضای داخلی آن نیز علاوه بر الهام گرفتن از معماری دوه اشکانی شامل ۲۰ ستون مرمری در پائین و ۸ ستون در بخش فوقانی است . در بخش هایی از آرامگاه نیز دیوارنگاره‌هایی از فریدون صدیقی نصب گردیده که نمایش صحنه هایی از روایات شاهنامه است .

آرامگاه فردوسی مشهد

مشهور است که پیکر فردوسی را به دلیل شیعه بودن فردوسی به گورستان راه ندادند و ناچار او را در باغ خودش درون شهر طابران توس ، نزدیک به دروازه شرقی رزان به خاک سپردند . خبری نه چندان موثق ساختن اولین بنا بر گور ابوالقاسم فردوسی را به سپهدار توس در زمان فردوسی ، یعنی ارسلان جاذب سپهدار توس نسبت داده که ذکر او در دیباچه شاهنامه آمده‌است .

آرامگاه فردوسی مشهد

باغ آرامگاه حدود شش هکتار مساحت و شامل یک موزه و کتابخانه می باشد . موزه در گذشته ، چایخانه سنتی و مکانی برای استراحت بازدیدکنندگان بود ولی بعدها در سال ۱۳۶۱ با کشف آثار باستانی در شهر قدیم توس و همچنین اهدای اشیای تاریخی توسط افراد مختلف به موزه مبدل گشت .

آرامگاه فردوسی مشهد

 

مطالب مرتبط :

آرامگاه فردوسی مشهد

تور لحظه آخری مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: آرامگاه فردوسی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

 

 
 

 

پارک جنگلی وکیل آباد مشهد

پارک جنگلی وکیل آباد مشهد یکی از قدیمی ترین پارک های وسیع این شهر است که در 8 کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع شده و با بزرگراه وکیل آباد به میدان آزادی و پارک بزرگ ملتمشهد مرتبط می شود . مساحت این پارک بیش از 70 هکتار است و دارای باغی طبیعی و انبوه از درختان نار و کاج و درختان کهنسال و رودخانه فصلی می باشد که با آب قنات آبیاری می‌شود . این پارک قدیمی با پستی و بلندی‌های طبیعی و درختان کاج و چنار از گذشته‌های دور به عنوان یکی از مراکز ییلاقی حاشیه  مشهد بوده است . هم جوار با پارک جنگلی وکیل آباد ، باغ وحش وکیل آباد که تنها باغ وحش مشهد و استان خراسان رضوی است قرار دارد . این باغ وحش دارای انواع گوناگونی از حیوانات می باشد . 

پارک جنگلی وکیل آباد مشهد

 

 

مطالب مرتبط :

پارک جنگلی وکیل آباد مشهد

تور لحظه آخری مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: پارک جنگلی وکیل آباد مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

پارک ملت مشهد در سال ۱۳۴۳ در زمان سلطنت محمدرضا شاه پهلوی در مکانی که آن زمان خارج شهر بود احداث گردید ولیکن با توجه به توسعه شهری این پارک اکنون در داخل شهر قرار گرفته‌ است . این پارک در آن زمان توسط دو مهندس طراح انگلیسی به سبک پارک‌ های انگلستان طراحی گردید ولی ساخت آن نهایتا چندین سال بعد توسط مهندسین ایرانی به اتمام رسید . بوستان ملت در غرب شهر مشهد و در حاشیه بلوار وکیل آباد و در ضلع شمال غربی تقاطع آزادی قرار گرفته است .

بوستان ملت مشهد

در مرکز پارک ساختمان فرهنگی - هنری امام رضا (ع) قرار دارد که شامل : کتابخانه ، کلاس‌ های فرهنگی هنری ، مسجد و … می‌باشد . در داخل پارک نیز یک شهربازی قرار گرفته‌است که قدیمی ترین شهربازی مشهد محسوب می‌شود . در ضلع شرقی پارک زمین‌های ورزشی پارک قرار دارد . این زمین‌ها شامل بزرگترین استخر روباز مشهد به مساحت ۱۲۵۰ مترمربع با گنجایش ۴۰۰ نفر، زمین چمن فوتبال ، والیبال ، بسکتبال ، تنیس ، پیست اسکی و… می‌باشد به علاوه دورتا دور پارک زمین مخصوص دویدن و ورزش قرار دارد . باغ رز قسمتی سرپوشیده از پارک است که ویژه بانوان می باشد و دارای امکانات و تجهیزات ورزشی است .

بوستان ملت مشهد

 

مطالب مرتبط :

بوستان ملت مشهد

تور لحظه آخری مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بوستان ملت مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

سد یا بند گلستان در حدود 8 کیلومتری غرب مشهد و 5 کیلومتری شمال شرق طرقبه  بر روی رودخانه گلستان واقع شده و از آثار دوره تیموری می باشد . رودخانه گلستان ، از به هم پیوستن سه شاخه مایان ،‌ دهبار و جاغرق در نزدیکی روستای حصار به وجود می‌آید . مقداری از آب این رودها صرف آبیاری باغ‌ های اطراف می‌شود و فقط در مواقع سیلابی بودن ، آب اضافی آن در پشت سد ذخیره می‌شود .  به همین دلیل فقط در زمستان یا بهار بخاطر  زیادی آب و جریان شدید سیلاب ها ، آب وارد بند می‌شود و در سال‌هایی که بارندگی زیاد است دریاچه بند تا اواخر تابستان نیز پر آب می‌ماند .

بند گلستان مشهد

این بنا از آثار دوره تیموریان می باشد . در مورد سازنده بنا نظرات متفاوتی وجود دارد بعضی ساخت بنا را به دست شاهرخ پسر تیمور گورکانی نسبت داده اند و برخی بند را از بناهای گوهرشاد بیگم همسر شاهرخ می دانند. بعضی دیگر گلستان را به نام کنیز گوهرشاد دانسته و قریه و بند گلستان را به او نسبت داده‏ اند .

بند گلستان مشهد

اما به هر حال هدف از احداث این بند آبیارى اراضى کشاورزى پایین دست و روستای آبکوه بوده است . از بند گلستان هنوز هم استفاده مى ‏شود ، اما به علت رسوبات زیاد گنجایش آب آن کم شده است . 

بند گلستان مشهد

امروزه این مکان به یک مکان توریستی تفریحی تبدیل شده و بازدید از آن برای گردشگران تور مشهد خالی از لطف نیست .




مطالب مرتبط :
بند گلستان مشهد
تور لحظه آخری مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بند گلستان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

 

این بنا در ضلع شمال شرقی حرم مطهر و ابتدای خیابان نواب صفوی قرار دارد . مقبره منسوب به مدفن شیخ محمد مقتدی کارندهی (کاردهی) از عارفان شیعه قرن دهم هجری و اهل روستای کارنده (کارده) درنزدیکی مشهد می باشد .وی مشهور به پیر پالاندوز می‌باشد که در روستای کارده مشهد به دنیا آمد و در شهر مشهد سکنی گزید . وی برای امرار معاش پالان‌دوزی می‌کرده است و به سبب شغل خود یعنی پالاندوزی بدین نام مشهور شده است . او همچنین در خط ثلث تبحر فراوانی داشت . این بقعه در سال‌های اخیر بازسازی شده است .

بقعه پیر پالاندوز مشهد

این بنا مشتمل بر درگاه ورودی ، رواق‌ها و فضاهای اطرف ، صحن و فضای اصلی است و نمای دیوارهای بیرونی با طاق‌نماها ، قاب ، لچکی و کاشی‌کاری زیبا آراسته شده . درون این بنا با نقش‌های باشکوه هندسی و ترنج آذین شده است .

بقعه پیر پالاندوز مشهد

 این بقعه همه ساله مسافرین زیادی را به سمت خود می کشد و زائران تور مشهد می توانند از این مکان دیدن کنند .

 

 

مطالب مرتبط :

بقعه پیر پالاندوز مشهد

آرامگاه شیخ طبرسی مشهد

آرامگا ه شیخ بهایی مشهد

آرامگاه حر عاملی مشهد

تور مشهد لحظه آخری

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بقعه پیر پالاندوز مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

پارک وحدت مشهد یکی از بزرگترین پارک های مشهد می باشد که در نزدیکی حرم مطهر امام زضا (ع) قرار دارد و همه ساله مسافران زیادی را به سمت خود می کشد .

پارک وحدت مشهد

این پارک دارای امکانات تفریحی و ورزشی مانند : فضای سبز ، دریاچه مصنوعی ، آب نما و آبشار ، تئاتر و سینما های تابستانی و امکانات ورزشی از قبیل سکوهای تنیس روی میز ، شطرنج ، زمین های ورزشی و زمین اسکیت و … می باشد همچنین داخل پارک دارای کتابخانه و مراکز فعالیت های فرهنگی و هنری نیز می باشد . این پارک از فضای سبز و درختان متنوع ای برخوردار است و مکان بسیار خوبی برای استراحت و تفریح مسافران و زائران گرامی می باشد .

پارک وحدت مشهد

این پارک در حاشیه بلوار وحدت و در قسمت شرقی مشهد واقع شده است .

پارک وحدت مشهد

 

 

 

مطالب مرتبط :

پارک وحدت مشهد

پارک باغ ملی مشهد

پارک کوهسنگی مشهد

پارک ملت مشهد

تور مشهد لحظه آخری

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: پارک وحدت مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 374
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 دی 1393 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد